ARXIU MUNICIPAL DE TONA

Qui som?

El Servei d’Arxiu Municipal de Tona és el servei destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local.

El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal, els documents de conservació permanent, fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi.

L’Arxiu de Tona forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2005.

ÀREA ALCALDIA
Responsable polític: Lluís Ges Parés
Arxiver i gestor documental: David Molet Guitart
(Diputació de Barcelona, Oficina de Patrimoni Cultural)
Responsable intern de l’Ajuntament: Ester Clot

DESCARREGA LA CARTA DE SERVEIS DE L'ARXIU MUNICIPAL

A qui ens adrecem?

A totes les persones, empreses i entitats que es dirigeixen a l’Ajuntament per demanar informació o assessorament, i consultar fons.

Canals per accedir al servei

Adreça: A l’edifici de l’Ajuntament C/ de la Font, 10 (entrada pel parc de la Font Morta)

  • Atenció presencial:
    HORARI DE CONSULTA: dimecres de 9 a 12.00 hores i hores convingudes
     
  • Atenció telefònica:
    Telèfon: 93 887 02 01
    Extensió: 107
     
  • Correu electrònic: oac@tona.cat

Què oferim?

-Consulta, informació i orientació sobre els tràmits i serveis disponibles
-Consulta de fons
-Reprografia
-Assessorament a arxius d'entitats i associacions
-Suport a la investigació
-Gestió documental de documents en qualsevol suport

CONDICIONS D’ACCÉS I DE REPRODUCCIÓ DE DOCUMENTACIÓ

La documentació és de lliure accés, i reproduïble si el seu estat de conservació ho permet, sempre segons els procediments establerts i exceptuant aquelles dades considerades sensibles d'especial protecció segons la legislació vigent.

El nostre compromís

COMPROMISOS

-Garantir l’accés a la informació per part dels particulars en relació als documents que estiguin sota la nostra responsabilitat directe, tot respectant el dret a la intimitat i altres drets protegits per l’ordenament vigent.
-Conservar en les millors condicions ambientals i de seguretat la documentació custodiada.

COM MESUREM ELS COMPROMISOS

En el marc del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals a partir del conveni subscrit entre l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona:
-Mitjançant l’elaboració anual del Resum d’activitats, amb indicadors de gestió dels arxius adherits i indicadors de situació de l’arxiu de Tona.
-Mitjançant l’elaboració de l ’Informe valoratiu de l’equipament d’Arxiu Municipal, on s’analitzen les parts que el conformen (edifici, arxius de gestió, espai de treball i dipòsits).

Ajuda’ns a millorar

Si ens feu arribar els vostres comentaris clicant al següent enllaç podrem millorar aquesta Carta de Serveis.
Envia queixes, suggeriments i avisos

Darrera actualització: 31.08.2023 | 15:56