El proper dijous 2 de juny, de 14:30 a 16:30h a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Tona, tindrà lloc la formació “Noves eines per promocionar el teu establiment: les xarxes socials i màrqueting experiencial” destinada a comerços i establiments.
La formació anirà a càrrec d'Eudald Aymerich de Monmar Comunicació i de Toñi Martin i Marta Codina de Tres60 Comunicació, professionals experts en comunicació estratègica, màrqueting i publicitat (on line i off line) i membres de la comunitat de professionals i emprenedors Coworking Tona.L’objectiu de la sessió és donar a conèixer casos d’èxit de comerços en l’ús de les xarxes socials, així com les eines no convencionals que es poden utilitzar en els establiments per arribar al client a través de les emocions i el record positiu d’una experiència.Aquesta acció ha estat organitzada per l’Ajuntament de Tona i el Servei de Desenvolupament Local de la Mancomunitat La Plana i s’emmarca dins del programa comarcal de formació empresarial “Formació per Empreses i Emprenedors a Osona 2016” que les diferents entitats de promoció econòmica de la comarca han coordinat amb el suport de Creacció.
Inscripcions: http://www.creaccio.cat/formacio/formacions/Per més informació podeu enviar un correu electrònic a sdl@mancoplana.cat