Aquest matí ha tingut lloc un reunió entre el Comitè d'Empresa i l'Equip d'Alcaldia per prendre mesures preventives que afecten directament a la seguretat del treballadors i treballadores de l'Ajuntament de Tona.
Les mesures adoptades, tenint en compte els diversos serveis i característiques dels llocs de treball, s'han concretat en: 1. Els treballadors de la brigada estaran a casa. No obstant, estaran disposats a actuar en intervencions urgents, repartiments, accions d’ajuda, etc. Oficina d'Atenció Ciutadana Suspesa fins a nou avís l'atenció presencial. Podeu contactar amb l'ajuntament: Per telèfon: 93.887.02.01 en horari habitual (De 8 a 15 hores de dilluns a divendres i dilluns i dimecres de 16 a 19 hores) E-mail: oficinaatenciociutadana@tona.cat Podeu fer les vostres gestions a través del portal Seu Electrònica . 2. L’Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) deixarà de donar atenció presencial. Les treballadores de l’OAC realitzaran a casa les tasques que puguin, especialment l’atenció telefònica. 3. Les treballadores de les oficines, preferentment, faran teletreball. De manera excepcional, poden realitzar les seves tasques a l’ajuntament. Per això s'ha procedit a facilitar els mitjans necessaris per dur-lo a terme. 4. Els tècnics i tècniques, preferentment, treballaran des de casa. De tota manera, és important, en cada servei, la coordinació amb el regidor/a de referència. 5. L’alcalde, la interventora i el secretari, si no hi ha ordre de tancament de l’edifici, treballaran a l’ajuntament.