Consum

Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor


L’Ajuntament de Tona, mitjançant l’adhesió al conveni de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona , posa a disposició de la ciutadania l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor (OMIC). Aquest servei, de caràcter gratuït, té com objectiu ajudar als consumidors i usuaris a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament , i la recepció i tramitació de reclamacions en temes de consum en relació amb empreses.

Serveis públics de Consum:

  • Atenció personalitzada de consultes a persones consumidores i usuàries
  • Tramitació de queixes i reclamacions.
  • Conciliació entre las parts en cas de conflicte.
  • Formació en consum mitjançant campanyes i accions formatives a diversos col·lectius.
  • Col·laboració amb els serveis d’atenció al client d’empreses, en prevenció de problemàtiques que puguin sorgir.

Quins temes tractem?

  • Compra o reparació de productes
  • Subministraments de aigua, llum i gas
  • Telefonia i accés a Internet
  • Serveis a la llar
  • Assegurances
  • Serveis financers
  • Serveis turístics
  • Restauració
  • Habitatge
  • Transports
  • Tintoreries
  • Contractes a distància: per internet, telèfon,..
  • Contractes fora de l'establiment mercantil: a domicili, excursions,...
  • etc..

A qui es dirigeix?

  • Persones físiques o jurídiques de Tona que han adquirit bens o serveis de comerços o professionals del municipi o d'altres poblacions estatals o europees tan de manera presencial, telefònica o en línia.
  • Persones consumidores d'altres poblacions que han adquirit bens o serveis proporcionats per professionals o comerços de Tona.

Preu: El servei és gratuït

Ubicació: Carrer Major, davant del mercat.