COMUNICAT EN RELACIÓ A L'ANUL·LACIÓ DE LA FESTA DE L'APLEC D'ENGUANY

Dissabte, 11 d’abril de 2020

L'Agrupació Sardanista, la Comissió de l'Aplec, l'Esbart Dansaire Castell de Tona i l'Ajuntament de Tona, acorden anul·lar la festa de l'Aplec al Castell d'enguany.

Un cop sabut que les mesures de confinament durarien més temps, i havent analitzat les circumstàncies actuals, posant davant de tot les recomanacions en pro de la salut de les persones, les entitats organitzadores i el propi Ajuntament, ens hem vist obligats a prendre la decisió d'anul·lar la festa de l'Aplec al Castell d'enguany.

Des d'ara mateix, ens emplacem a treballar per l'Aplec del 2021, amb més ganes i il·lusió que mai, a fi de poder gaudir-ne plegats.

Us enviem, a totes i tots, el nostre escalf, amb el desig d'una ràpida recuperació de la normalitat, i esperant de poder retrobar-nos i retornar a les tradicions que tant ens agraden. I no patiu: quan passi tot, és probable que alguna celebració us proposem, per tal d'aplegar-nos i gaudir de les danses, fidels a l'esperit de l'Aplec.

Moltes gràcies a tothom! Una abraçada ben forta! 

Darrera actualització: 14.04.2020 | 11:46