Una desena d’empresaris i emprenedors varen participar a Tona al taller “Comercialització i la fixació del preu del producte” el passat dijous 10 de març al matí.
El ponent, el Sr. Ferran Jornet i Anson, membre de l’Associació de Volunariat Sènior per l’orientació empresarial SECOT, va aprofundir en com cal desenvolupar un pla de màrqueting, tenint en compte el mercat, els clients, la competència, la política de producte o servei i la política de preus.
Al llarg de la sessió els participants van ampliar coneixements i reflexionar sobre temes relatius a la comercialització dels seus productes o serveis en un ambient de participació activa i pràctica.
Aquesta activitat, organitzada per l'Ajuntament de Tona i el Servei de Desenvolupament Local, s’emmarca dins el programa comarcal “Formació per Empreses i Emprenedors a Osona 2016” que les diferents entitats de promoció econòmica de la comarca han coordinat amb el suport de l’Agència d’Emprenedoria Innovació i Coneixement Creacció.