OBERT EL TERMINI PER PARTICIPAR EN L’ELABORACIÓ DEL REGLAMENT DEL CONSELL D’INFANTS DE TONA

Dimarts, 10 de juliol de 2018

Abans de l’elaboració del reglament del Consell d’Infants, l’Ajuntament ha obert una consulta pública prèvia a la web municipal per recollir l’opinió de ciutadans i organitzacions sobre la futura norma. 

Es posa a la seva disposició un qüestionari amb informació sobre els objectius i necessitat del reglament, i un formulari per opinar o presentar propostes.

La creació del Consell d’Infants de Tona i aprovació del seu reglament té com a objectiu principal posar a disposició dels infants un espai de participació estable i regulat, per involucrar-los en la gestió dels assumptes públics, i aconseguir que siguin part activa del municipi, desenvolupament la seva capacitat crítica i fent sentir la seva veu.

A través d’aquest enllaç  es pot accedir a la consulta pública, es podrà participar fins al 24 de juliol.

Darrera actualització: 11.07.2018 | 09:38