Més d’una vintena de persones van assistir a la formació “Noves eines per promocionar el teu establiment: les xarxes socials i màrqueting experiencial” destinada a comerços i establiments que es va dur a terme a Tona el passat dijous 2 de juny.
La sessió va anar està dirigida per Eudald Aymerich de Monmar Comunicació i de Toñi Martin i Marta Codina de Tres 60 Comunicació, professionals experts en comunicació estratègica, màrqueting i publicitat (on line i off line) i membres de la comunitat de professionals i emprenedors Coworking Tona.Durant la primera part de la sessió es van donar a conèixer casos d’èxit en l’ús de les xarxes socials d’alguns establiments i professionals com l’Iñaki Fornell de Tona Bikes, la fotògrafa Agus Albiol i en Jordi Pota com a impulsor de la primera edició del “Festival Una Tona de Màgia”, que van explicar en primera persona les seves experiències.A la segona part de la sessió es van explicar altres eines no convencionals que es poden utilitzar en els establiments per arribar al client a través de les emocions com és l’anomenat street marketing i el màrqueting experiencial.Aquesta activitat, organitzada pel Servei de Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Tona amb la col·laboració del Coworking Tona, s’emmarca dins el programa comarcal “Formació per Empreses i Emprenedors a Osona 2016” que les diverses entitats de promoció econòmica de la comarca han coordinat amb el suport de l’Agència d’Emprenedoria Innovació i Coneixement Creacció.