El passat diumenge l'equip sots21 masculí del Club Bàsquet Tona es va classificar brillantment per a la final a quatre del campionat de Catalunya.
La classificiació la va obtenir després d'eliminar al primer classificat del grup A (CE Sant Nicolau), amb una remuntada espectacular forçant la pròrroga en una eliminatòria que s’havia complicat. Cal destacar, també, els més de setanta jugadors, entrenadors i pares d’altres equips del club que van desplaçar-se fins a Sabadell per ajudar l’equip a classificar-se per les semifinals
Ara lluitaran per ser el millor sots21 preferent de Catalunya. La final a 4 es disputarà a Badalona aquets diumenge 31 de maig, al pavelló dels Països Catalans. El CB Tona es jugarà l’accés a la final a les 12:00 davant l’AD Torreforta, i en cas de victòria lluitarien pel campionat a les 17:00.
Aquestes finals són històriques tant pel club com per uns nois que disputaven el primer any a la categoria, és per això que des del CB Tona s’espera una gran afluència de públic tonenc com ja es va donar als quarts de final.