Finalitza la campanya “Mou-te pel zero” amb 47 comerços de Taradell i Tona adherits

Diumenge, 6 d’abril de 2025

La campanya Mou-te pel Zero, impulsada per la Mancomunitat La Plana amb el suport de l’aplicació Go Zero Waste i la col·laboració de l’Ajuntament de Taradell i de Tona i les associacions de comerciants d’ambdós municipis, ha comptat amb la participació activa de 180 persones en activitats digitals i presencials.

Amb l’objectiu de fomentar hàbits de consum més sostenibles i reduir la generació de residus, 152 persones han superat 415 reptes a través de l’aplicatiu digital Go Zero Waste, han evitat la generació de 495 residus i han acumulat més de 3.000 punts. Per altra banda, 28 persones han participat en tallers educatius, com ara aprofitament alimentari, embolcalls sostenibles (furoshiki) i decoració d’aparadors.

Un dels punts destacats de la campanya ha estat la implicació de 47 comerços locals, que han format part activa de la iniciativa i han aparegut al mapa de la plataforma, promovent el consum responsable i de proximitat. Com a incentiu per a la participació, s’han distribuït 20 targetes regal de 50 euros, amb un total de 1.000 euros en premis destinats a consumir als establiments adherits.

Darrera actualització: 7.04.2025 | 14:05