SANT JORDI 2014 AMB EL PUNT JOVE I LA BIBLIOTECA

Divendres, 25 d’abril de 2014

La Biblioteca i el Punt Jove de Tona van celebrar el Dia de Sant Jordi a la Plaça Major, al costat de llibreters i venedors de roses. 

Un dia de festa i cultura que va permetre que un públic divers pogués explotar la seva creativitat a través de l'elaboració de xapes i punts de llibre per a personalitzar el seu regal. L’activitat va permetre deixar missatges de felicitació, recomanacions de llibres, etc. en un mur virtual que podeu consultar a: http://es.padlet.com/bcaterinafiguer/stjordipjovebiblio

Us convidem a veure les imatges del photocall a la web de la biblioteca (www.bibliotecatona.cat)on apareixen alguns dels participants d'aquesta activitat i també els actors de la companyia de circ, teatre i animació, ToniTon que van portar a la Plaça Major l'espectacle teatral la Llegenda de Sant Jordi, on el drac no mor, el cavaller no aconsegueix la seva gesta, el rei és vidu i la princesa vol ser soltera.

Darrera actualització: 6.05.2014 | 13:32