Queixes, suggeriments i avisos
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments i avisos referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Com presentar una queixa, suggeriment o avís?
- Telemàticament a través de la SEU ELECTRÒNICA de l'Ajuntament de Tona, a través del tràmit QUEIXES, SUGGERIMENTS I AVISOS
(A la pàgina principal també trobareu un accés directe a aquest tràmit).
- Presencialment a l'OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
- També disposem d'una aplicació web de col·laboració ciutadana i gestió d'incidències mitjançant la qual podeu fer arribar les incidències relacionades amb els serveis directament a cada servei: FEM BARRIS, FEM POBLE
Podeu consultar la relació de queixes i suggeriments presentades a l'Ajuntament de Tona:
Darrera actualització: 16.07.2024 | 12:40
Darrera actualització: 16.07.2024 | 12:40