OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA (OAC)
Qui som?
L’Oficina d’Atenció Ciutadana treballem per donar una atenció propera i de qualitat, fer les gestions municipals més clares i àgils.
ÀREA ALCALDIA
Responsable polític: Lluís Ges Parés
Responsable OAC: Teresa Clot
DESCARREGA LA CARTA DE SERVEIS DE L'OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
A qui ens adrecem?
A totes les persones, empreses i entitats que es dirigeixen a l’Ajuntament per demanar informació o gestionar qualsevol tràmit municipal.
Canals per accedir al servei
- Atenció presencial: Carrer Font, 10
Horari Oficina Atenció Ciutadana (OAC):
De 9:00h a 14:00h de dilluns a divendres
De 16:00h a 19:00h dilluns
Horari d’estiu, de l'1 de juny al 30 de setembre: De 9:00h a 14:00h de dilluns a divendres
- Atenció telefònica: 93 887 02 01
- Correu electrònic: oac@tona.cat
Accedeix al formulari de contacte
Què oferim?
- Informació/orientació
- Orientar i informar dels diferents tràmits, serveis, actes i activitats municipals, de forma presencial, telefònica o telemàtica
- Queixes, suggeriments i avisos
- Registre
- Registre documentació per l’Ajuntament
- Registre documentació per altres administracions
- Compulsa documentació per l’ajuntament
- Padró municipal
- Alta
- Canvi domicili o modificació dades al Padró
- Certificat
- Volant empadronament
- Registre civil
- Sol·licitud i tràmit matrimoni civil
- Inscripcions naixement, matrimoni, defunció
- Certificats varis
- Feina
- Sol·licitud participació en processos selecció personal de l’ajuntament
- Gestió tributària
- Duplicat rebut
- Sol·licitud devolució ingressos indeguts
- Domiciliació bancària
- Informació tràmits Organisme gestió tributària
- Llicències activitats
- Registre documentació
- Serveis Socials
- Sol·licitud exempció/ bonificació de taxes
- Cementiri
- Lloguer nínxol
- Reversió nínxol
- Ocupació temporal de nínxol
- Concessió nínxol
-Consulta el catàleg actualitzat de tràmits online disponibles a la Seu electrònica!
El nostre compromís
COMPROMISOS
- Les persones que s’adrecin a l’Oficina d’Atenció Ciutadana per a formular una consulta o efectuar un tràmit, seran ateses d’acord amb la disponibilitat dels gestors, sense necessitat de sol·licitar cita prèvia.
- Garantir el tracte amable, respectuós i amb confidencialitat per part de tot el personal.
- Admetre i registrar d’entrada tots els documents presentats per la ciutadania, i fer-ne tramesa a l’òrgan competent en un termini màxim de 48 hores.
COM MESUREM ELS COMPROMISOS
- Fent seguiment i reunions periòdiques.
- Utilitzant eines informàtiques per extreure estadístiques sobre:
- Consultes ateses a la bústia electrònica
- Certificats emesos
- Registres d’entrada i sortida
Ajuda’ns a millorar
Si ens feu arribar els vostres comentaris clicant al següent enllaç podrem millorar aquesta carta de serveis.
Envia queixes, suggeriments i avisos